۱۳۹۸ شهریور ۳۱, یکشنبه

چارچوب - کودک همسری

مشکلات و معضلات کودک همسری در برنامه چهارچوب از تلویزیون آزادی با اجرای خانم بیتا جوراب دوز، همراه با خانم دکتر میترا بابک (روانشناس) و هوشمند رحیمی (حقوقدان و وکیل دادگستری)

۱۳۹۸ شهریور ۱۲, سه‌شنبه

مصاحبه با اخبار شبانگاهی تلویزیون ایران اینترنشنال 03-09-2019

 گفتگو با شبکه ایران اینترنشنال در خصوص بیانیه وکلای دادگستری خارج از کشور در محکومیت بازداشت های اخیر و احکام زندانی و اعدام صادره توسط جمهوری اسلامی و درخواست گذار از جمهوری اسلامی.

جمعی از وکلای دادگستری خارج از کشور از تغییر رژیم در ایران حمایت کردند




گفتگو با شبکه جهانی کلمه، آقای عبدالباسط محمدپور، در خصوص بیانیه وکلای دادگستری خارج از کشور در محکومیت بازداشت های اخیر و احکام زندانی و اعدام صادره توسط جمهوری اسلامی و درخواست گذار از جمهوری اسلامی.
متن این بیانیه:

ملت شریف ایران،

۱۳۹۸ شهریور ۱۰, یکشنبه

چارچوب - صبا کرد افشاری و دادگاه های انقلاب



مصاحبه با شبکه جهانی آزادی در خصوص رای صبا کردافشاری به همراه همکار عزیز وکیل احسان حسین زاده

نقدی بر رای صبا کرد افشاری

منتشره در کیهان لندن
روزی شب نمی شود اگر اخباری دال بر این که مردان و زنان ایرانی توسط دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به احکام بلند مدت زندان محکوم شده اند، به دستمان نرسد. دادگاه انقلاب که به صورتی که کاملاً موقت تشکیل شده بود تا مسئولان و هواداران نظام شاهنشاهی ایران را مورد محاکمه قرار دهد، به شیوه ای غیرقانونی و غیرمشروع به حیات خود ادامه می دهد. قضات این دادگاه خود را تافته جدا بافته می دانند ومعتقدند هر چه بخواهند می توانند انجام دهند و هرگز پاسخگو به احدی نخواهند بود، حال آنکه نگاهی به اواخر زندگی خلخالی، اولین قاضی شرع، به خوبی نشان می دهد که چگونه تقاص خون های به ناحق ریخته شده را داد، و هیهات اگر آنچه در باره زندگی و جهان پس از مرگ می گویند حقیقت داشته باشد. رژیم جمهوری اسلامی که با گذشت چهل سال از زمامداری و اشغال ایران هنوز در پی الغای این مسئله است که شورش 57 هنوز طفلی نوپاست، و با نیمه کاره گذاشتن ساخت گور خمینی و حفظ دادگاه انقلاب بر این مهم می کوشد، غافل از آن است که این زمان کم و بیش مشابه زمانی است که شاهان پهلوی، سرزمینی که در حال فروپاشی بود و مردم آن بسیار فقیر و عقب افتاده بودند، به جایگاهی رساندن که در دنیا با احترام از آن یاد می شد.